Saturday, August 9, 2014

Jual Harga kasih sayang- Pre University Physics Vol 2

Assalamualaikum. Sedar tak sedar, saya pun dah tamat belajar. Alhamdulillah. Pengorbanan kerja sambil belajar untuk cari duit tampung kos yuran,  akhirnya berbalas. Alhamdulillah sekali lagi. Ini ada berita baik untuk adik-adik di luar sana. Mungkin yang sedang belajar Asasi di UM atau Matrikulasi.
Saya nk  let go buku Physic Vol 2 dengan harga kasih sayang. Buku ni saya guna 1 sem saje, masa ambil subjek luar jabatan di Universiti Malaya. Still in good condition. Saya jual Rm 25. Kepada sesiapa yang berminat boleh lah contact saya melalui whatssap atau wechat. Nanti saya hantar gambar-gambar tentang contents buku ini. Percayalah, buku ini sangat berguna kepada yang tahu menilainya;) sekian, 013-7579601(Ayu).

No comments: